Na meer dan 25 jaar muzikant te zijn geweest bij Schylge vond Andries Bloem het mooi om op 83 jarige leeftijd te stoppen. Al die jaren heeft hij op de bugel ons muziekkorps versterkt. Hij begon op latere leeftijd met lessen en behaalde zijn A en B diploma. Verder heeft hij als bestuurslid en penningmeester veel voor de vereniging betekend. Afgelopen dinsdag hebben we afscheid van hem genomen. Onder het genot van een hapje en een drankje bedankte onze voorzitter Kees-Jan hem en gaf als aandenken een beeldje van een bugel, een oorkonde en een prachtige kerstkrans. Ook is hij erelid van onze vereniging geworden. Met de gezellige klanken van Yvonne en Kees-Jan op de trekzak hebben we er nog een gezellige avond van gemaakt.

Foto's: Janny Wortel