Studiedag

26 January 2020

Zaterdagmiddag 25 januari hadden we onze jaarlijkse studiedag in ET10.Dit als voorbereiding op ons aankomende concert in maart. Om 12 uur was de inloop en begonnen we met soep en broodjes wat weer prima door het bestuur geregeld was. Rond 1300 starte de repetitie onder leiding van onze dirigent Andries de Haan. Na een half uur kregen we een bezoek van Jan Bosveld. Hij is de componist van het stuk Island Treasures. Dit stuk gaat over Terschelling. Hij dirigeerde ons door het stuk heen en gaf ons een mooie kijk op het stuk zoals hij Terschelling beleefd. We speelden het dan ook met veel plezier. De komende weken zullen we dit dan ook blijven repeteren voor ons concert in maart. Nadat Jan vertrokken was nam Andries het weer over en repeteerden we de rest van de stukken. Ook hadden we wat extra begeleiding van onze gastspelers Tjerk, Reinesta, Jan en Maaike. Rond 1800 werden we in Hotel
Nap verwacht waar we samen met onze partners van een heerlijk diner genoten. Een mooie afsluiting van een leerzame en gezellige dag!